City Car Driving İndir

city car driving City Car Driving İndir

City Car Driving indir, simülasyon oyunları arasında yerini alan araba sümilasyonu olan çeşitli deneyimler edinmenize yardımcı olucak City Car Driving oyunu ile eğlenceli vakit geçirebilirsiniz. City Car Driving inceleme yapıcak olursak oyun araç kullanımını öğretmeyi hedefliyor. Belirli aşamaları geçtikten sonra oyunun yarış bölümünde bulunan engellerle pistlerde kendinizi deneme fırsatı yakalayacaksınız.

En yeni simülasyon oyunlarından olan City Car Driving sizlere çok heyecanlı ve aktif bir oyun deneyimi sunucaktır. Araba sürmenin heyecanını birebir olarak uygulamalarla görebileceğiniz oyun sizlere eğitimde sunucak. City Car Driving 2012 oyununda modern araçlar ve araçlar konusunda büyük bir marka zenginliğide sizleri bekliyor. Bunun yanında oldukça sade ve klasik haline gelmiş araçlarıda barındıran oyun bu konudada oldukça geçerli puan alıyor. Grafikler günümüze göre mükemmel olmasa dahi hedeflediği amaca hizmet etmek için gayet yeterli bir düzede karşımıza çıkıyor.

City Car Driving tek link indir, oyununda kalabalık şehir trafiğinde, trafik hızla işlerken kendinizi sınama imkanı bulacaksınız. Oyunda sadece sürüş deneyimi değil ayrıca yokuş inip çıkmak, park etmek, arabayı kaldırmak gibi öğretici simülasyonlarda mevcut bulunuyor. Manuel vites bir araba kullanırken yokuş mu çıkmanız gerekti? Vites değiştirin, debraja basın arabanız şimdi durdu, geri kaçmaması için önce frene basın ardından vites küçültüp el frenini çekin çok detaylı oldu değil mi? İşte oyunda bukadar detaylı yapılmış City Car Driving indir ve bu ayrıntılı deneyimi sende yaşa.

Minimum sistem gereksinimleri:
Windows Xp/7 Core2Duo 2 GHz işlemci, 1GB RAM, 256 MB (GForce 7900GT ya da üstü) ekran kartı, 5GB HDD


5uZmYrc City Car Driving İndirADpYfuN City Car Driving İndirZAkjYwy City Car Driving İndir

Oyun Kurulumu:

1. İndirdiğiniz klasördeki 3DCar_2.2.7 SETUP.exe dosyasını sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın.

2. Rus realese olduğu için karşınıza garip karakterler gelicektir. Setup açılınca 1. seçeneği seçip, aşağıda sağ altta bulunan 2. seçeneği tıklayıp kuruluma başlayalım.

3. Masaüstündeki simgeden oyunu başlatıp karşımıza gelen seçeneklerden ikincisini seçelim.

4. Çıkarttığınız rar klasöründe ki keygen.exe yi yönetici olarak çalıştırın ve 2. seçenekteki 1. kutucuktaki herşeyi seçip keygen.exe nin ilk bölümüne yapıştırın.Generate diyin ve 2. satırda çıkan kodu oyundaki 2. satıra yapıştırın.(herkesde farklı çıkar) Sonra Yapıştırdığımız yerin sağ altındaki aktif olan yazıya tıklayalım uyarıyı kapatalım.

5. Sonra oyun hata verecek korkmayın açılan hatalara tamam diyerek geçelim.

6. Rar dan çıkarttığımız %100 Türkçe Yama+Oyun FİX.exe yi kopyalayalım ve C:\Program Files\3D Instructor 2 Home a yapıştıralım (oyunun kurulu olduğu yer sistemlere göre değişir)

10. Kopyaladığımız exe’yi yönetici olarak çalıştıralım ve çıkan arayüzden extract’e tıklayalım çıkan uyarıya yes to all diyelim.Ve Oyunun keyfini çıkartalım hem de türkçe

City Car Driving / v2.2.7 / Full İndir (503 Mb):

turbobit1 City Car Driving İndir

City Car Driving İndir
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
Son Hızda İndirmek İçin Cep Telefonunuzla 1 dakikada premium alın.
premium11

Yorumlar

  1. umut diyor ki:

    admin ben nası indrcem

    1. xlarg3 diyor ki:

      solda tek link oyun indir yazan butona bastığında otomatikman inmeye başlıyacaktır

      1. mahsum diyor ki:

        admin bunu nasıl indirecem

        1. xlarg3 diyor ki:

          teklinkoyunindir logosuna yada turbobit yazan logoya tıklaman yeterli dostum

          1. lagened diyor ki:

            xlarg turbo dan indirmeye çalışıyom olmuyo diyoki başvur ne yapacam

          2. xlarg3 diyor ki:

            ne gibi bir hata alıyosun dostum herhangi bi sorun gözükmüyor

      2. ASDAFFFD diyor ki:

        Nerede Yazıyo Tek Link

        1. xlarg3 diyor ki:

          turbobit veya letitbit yazan iconlardan birine tıklayarak indirebilirsin dostum

  2. nazmi diyor ki:

    admin bn indirdin kurdun ama sadece keygeni indiremedin napcam

    1. xlarg3 diyor ki:

      keygen rar şifresinin içinde mevcut dostum.

  3. ahkjdhsak diyor ki:

    açılmıyooo hata verio 32 bit falan dioo

    1. xlarg3 diyor ki:

      tam olarak aldığınız hatayı yazarsanız yardımcı olıyım

      1. gökçe ayşe diyor ki:

        keygen i de yaptım yazılanların hepsini yaptım ama masaüstündeki ikona tıkladığım zaman hiç açılmıyor bekliyorum yine de açılmıyuoo yardım adminn :(

        1. xlarg3 diyor ki:

          herhangi bir hata veriyormu?

          1. gökçe ayşe diyor ki:

            hayır hiç bir hata vs. bir şey demiyor. .

          2. xlarg3 diyor ki:

            oyunu kaldırıp tekrar kur öyle dene dostum olmazsa ağtık özelliklerdn uyuymlulupu sp3 yapıp deniyebilirsin oda olmazsa tekrar yaz bir bakalım bidaha

          3. Furkan Y diyor ki:

            Sorunun çözümü burada mevcut galiba arkadaşımız o Türkçe yama Fix dosyasını yönetici olarak açmamasından kaynaklanıyor…

            http://www.youtube.com/watch?v=COQVeJ-MbPI

          4. xlarg3 diyor ki:

            teşekkürler dostum ;)

          5. Furkan Y diyor ki:

            İnsanlara yardım etmek için hep buradayım ;)

          6. gökçe ayşe diyor ki:

            teşekkürler şimmdi gönderdiğinizi izleyip tekrar kaldırıp kurucam :)

          7. gökçe ayşe diyor ki:

            Ya arkadaşlar çok mu çok oluyorum ama :( videodakinin ayynısını tıpkısını yaptım ama en son oyuna tıklıyorum videonun son sanıyesindeki gibi ekran oyun acılıyormuş gibi tam sayfa olup kararıyor o kadar , hiç bir şey yapmamama rağmen 10 sn. kadar sonra masaüstüne geri dönüyor

  4. tunay diyor ki:

    sadece oyun konsoluylamı oynanıyor

    1. xlarg3 diyor ki:

      sitemizdeki oyunların tamamı sadece bilgisayar ile oynanır

  5. hüso diyor ki:

    admin süpermiş yaw çok teşekkür edeim süper hız ve premium süpersiniz deamını beklerimö

  6. Furkan Y diyor ki:

    İndirdim kurulumu biraz ağır hafifletmek için buyrun : http://www.youtube.com/watch?v=COQVeJ-MbPI

  7. mustafa diyor ki:

    Admin kaç yerde aradım tek link full hız bulamamıştım Allah senden razı olsun senin sayende buldum indiriyorum şu an sorun olursa tekrar yazarım :D

  8. mahir diyor ki:

    keygen.exe yok yardıcı olursanız sevinirim

    1. xlarg3 diyor ki:

      antivirüs rardan çıkartırken cirüs olarak görüyo olabilir dostum kapatıp dene

  9. emir ozan diyor ki:

    admin sağa tıklıyorum ama yönetici olarak çalıştır yazmıyo

  10. umut tugay diyor ki:

    oyunu kurduğumuzda şifre istiyo

    1. xlarg3 diyor ki:

      oyun kurulumu kocaman yazıyo konuda dostum ordaki adımları bire bir yaparsan sorunsuz çalışıyor

  11. SEFA diyor ki:

    konsolsuz oynanır mı br de windows 8 de oynanırmı bi sorun çıkar mı

    1. xlarg3 diyor ki:

      konsolsuz oynanabilir win xp ve 7 de denenmiştir win8’de denenmemiştir fakat bi sorun çıkarıcağını sanmıyorum.

  12. SEFA diyor ki:

    kardeş ben indirdim şimdi ama diyor ki bende torrent var yüklü bu komutu yüklemek için yeterli yer yok diyor ne yapabilirim

    1. xlarg3 diyor ki:

      yeterli yer yok diyorsa harkdiskinde boş alan olmayabilir

  13. SEFA diyor ki:

    saolasın kardeş ama benim laptopun hafızası 450 gb falan kaldırmıyor tavsiye edebileceğin buna benzer oyun var mı?

    1. xlarg3 diyor ki:

      dostum c diski fazla doldu ise yer kalmamış olabilir. aşağıdaki kategoride çok kaliteli araba oyunları mevcuttur göz atabilirsin.
      http://www.teklinkoyunindir.com/turunegoreoyunlar/sporoyunlariindir

  14. SEFA diyor ki:

    saolasın kardeş de bu oyunu oynamak çok istiyodum neyse sağlık olsun allhına kurban senin :D

    1. xlarg3 diyor ki:

      rica ederim dostum sende saol ;)

  15. mustafa diyor ki:

    saol kardeş

    1. xlarg3 diyor ki:

      rica ederim iyi oyunlar

  16. abdullah diyor ki:

    admin bu oyun da parayla mesela bmw felan alınıyormu

    1. xlarg3 diyor ki:

      oyunu oynamadım dostum bilen arkadaşlar varsa bilgi vericeklerdir.

  17. emre diyor ki:

    C.C.D.v2.2.7.rar inen dosya bu doğrumu

    1. xlarg3 diyor ki:

      doğrudur dostum

  18. sanane diyor ki:

    admin keygen exeyi açmıyor hata veriyor şöylediyor:izin yok diyor sonra kapatıyor nasıl çözcem :S

    1. xlarg3 diyor ki:

      yönetici hesabımı açık bilgisayarda?

  19. asfasdf diyor ki:

    admin videodaki gibi yaptım herseyi simgeye tıklayınca 3-4 tane hata veriyo en son hata gönderme diyorum sonra hiçbirsey olmuyo acılmıyo. xp sp3 kullanıyorum

    1. xlarg3 diyor ki:

      hata veriyorsa dosya eksik inmişolabilir internet bağlantısı kesildiyse ne hatası veriyor tam olarak

      1. asfasdf diyor ki:

        starter.exe hatası veriyor. silip tekrar yükledim türkçe yama kurmadım yine olmadı. internette düzgün türkce yamalar var onları denedim onlarlada olmadı :(

        1. xlarg3 diyor ki:

          googleda soruna çözüm bulabvilirsin ben kurarken herhangi bi sorunla karşılaşmadım dostum

  20. Burçak Tantoğlu diyor ki:

    Admin turbobitten indirmiyo başvur diyo 7 gün ücretsiz diyo başka nerden indirebilirim lütfeenn please bu oyunu çok sevıyorum yaaaaa

    1. xlarg3 diyor ki:

      7gün ücretsiz yazan yerin sağ üstündeki çarpı işaretine bas bi süre bekle verilen rakamları gir ve indir dostum

  21. ahky diyor ki:

    Sn. admin, yükleme adımlarını sırasıyla gerçekleştirdim, fakat keygen dosyasını hiçbir şekilde açmama izin vermiyor, yetkiniz yok şeklinde uyarı verdi ne yapmalıyım yard. olurmusunuz.

    1. xlarg3 diyor ki:

      antivirüsü geçici bir süre devredışı bırakın keygen.exe dosyasını sağ tık yönetici olarka çalıştır diyerek başlatın.

      1. ahky diyor ki:

        Teşekkür derim, sorunu çözdüm oyunu talimatlardaki gibi kurdum, ancak açmadı oyunu, “starter.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.” şeklinde hata veriyor sürekli, neyse yapacak bir şey yok artık. Çok uğraştık açamadık bi türlü:)

  22. berk diyor ki:

    admin ben şuan yüklüyorum dolunca acaba bi şifre felan istiyebilirmi?

    1. xlarg3 diyor ki:

      kurulumdakileri uygularsan farklı bişey istemez dostum

  23. harun diyor ki:

    ne olur yardım edin bu oyunu indirmek istiyorum indiremiyorum

    1. xlarg3 diyor ki:

      turbobit resmine tıklayın sizi yönlendiricek.

  24. HİTMAN diyor ki:

    windows8 de çalışmıyor galiba şu hatayı aldım: runtime error …….

    1. xlarg3 diyor ki:

      windows 7de denemedim dostum fakat kayank çalıştıgını söylüyor

  25. supermem diyor ki:

    oyunu indiriyorum şimdiden saol

  26. supermem diyor ki:

    admin oldu saol

Yorum Yaz

Etiketler: